Ankara Valiliği'nden NATO Zirvesi İçin Yeni Yasaklar
Ankara Valiliği, 36. NATO Zirvesi nedeniyle 28 Haziran'dan 10 Temmuz'a kadar toplantı yasağı kararı aldı. Yasaklar, zirve süresince uygulanacak.
Ankara Valiliği, 36. NATO Zirvesi'ne ev sahipliği yapacak olan başkentte güvenlik önlemlerini artırma kararı aldı. Bu kapsamda, 28 Haziran saat 00.00 ile 10 Temmuz saat 23.59 arasında geçerli olmak üzere 'toplantı' düzenleme yasağı getirildiğini açıkladı.
Valilikten yapılan açıklamada, bu yasakların zirve süresince kamu düzeninin korunması ve olası güvenlik risklerinin önüne geçilmesi amacıyla alındığı belirtildi. Bu süre zarfında, başkentte herhangi bir toplantı düzenlenmesi yasak olacak.
Alınan önlemler kapsamında sadece toplantı yasakları değil, aynı zamanda zirve boyunca özel güvenlik tedbirlerinin de uygulanacağı ifade edildi. Şehrin çeşitli noktalarında güvenlik güçleri tarafından kontroller artırılacak.
NATO Zirvesi, uluslararası düzeyde önemli bir etkinlik olarak görülüyor ve bu nedenle Türkiye'nin başkentinde alınan bu tür önlemler, etkinliğin sorunsuz bir şekilde gerçekleşmesi için kritik önemde.

