Özel Sektör Öğretmenleri Açlık Grevini Bitirdi
Ankara'da taban maaş talepleri ve mülakat sistemine karşı çıkan özel sektör öğretmenleri, 13 gün süren açlık grevlerini sonlandırdı. Öğretmenler, mücadelelerine farklı illerde devam edeceklerini açıkladılar.
Ankara'da özel sektör öğretmenleri, taban maaş hakları ve mülakat sistemine karşı başlattıkları açlık grevini 13 günün sonunda sonlandırdı. Öğretmenler, akademisyenler, sanatçılar ve aydınların çağrılarına yanıt vererek eylemlerine ara verdiklerini belirttiler.
Yaptıkları ortak açıklamada, mücadelelerinin sona ermediğini sadece farklı bir boyuta taşındığını ifade eden öğretmenler, diğer illerde de seslerini duyuracaklarını vurguladılar. Bu kararın, toplumun farklı kesimlerinden gelen destek ve dayanışma çağrıları üzerine alındığı belirtildi.
Eylemin sona ermesiyle birlikte, öğretmenlerin taleplerinin kamuoyunda daha geniş bir yankı bulması bekleniyor. Özellikle eğitim sektöründe uzun süredir tartışma konusu olan maaşlar ve mülakat sistemi, öğretmenlerin devam eden mücadelesiyle bir kez daha gündeme taşındı.

