Sivasspor Olağanüstü Kongreye Gidiyor
Sivasspor'da yapılan genel kurullarda aday çıkmaması nedeniyle olağanüstü kongre kararı alındı. Yeni yönetim 8 Temmuz 2026'da belirlenecek.
Sivasspor Kulübü, geçtiğimiz aylarda düzenlenen 19 Mayıs ve 22 Haziran genel kurullarında başkan ve yönetim için aday çıkmaması sonucu olağanüstü kongre kararı aldı. Kulübün yönetimini belirlemek amacıyla üyeler, 8 Temmuz 2026 tarihinde yeniden sandık başına gidecek.
Kulüp yönetimi, yeni bir başkan ve yönetim kurulunun belirlenmesi için yapılacak bu kongrede, kulübün geleceği için önemli kararların alınmasını bekliyor. Mevcut yönetim, adayların çıkmaması durumunda kulübün zor bir döneme girebileceğini belirtti.
Sivasspor taraftarları, yeni yönetimin kulübü daha ileriye taşıyacak projelerle gelmesini umut ediyor. Bu süreçte aday olacak kişilerin, kulübün hem finansal hem de sportif hedeflerini gözeterek hareket etmesi gerektiği vurgulanıyor.
Kırmızı-beyazlı kulüp, kongre sürecinin sağlıklı bir şekilde ilerlemesi için gerekli tüm hazırlıkları yapmaya devam ediyor. Sivasspor camiası, olağanüstü kongrede çıkacak sonuçları merakla bekliyor.

