İYİ Parti'nin Bayrak Mitingi Ankara'da Coşkuyla Başladı
İYİ Parti'nin düzenlediği Bayrak Mitingi, Ankara Tandoğan Meydanı'nda yoğun katılımla başladı. Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu'nun konuşması dikkat çekti.
İYİ Parti'nin Ankara Tandoğan Meydanı'nda gerçekleştirdiği 'Bayrak Mitingi', geniş bir katılımla başladı. Miting öncesinde Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu, Türk bayrağını göndere çekerek etkinliği resmen başlattı. Dervişoğlu, yaptığı konuşmada ülkedeki mevcut siyasi duruma ve yönetim anlayışına yönelik eleştirilerde bulundu.
Dervişoğlu, konuşmasında, "Kayyum devletin milletin başındadır. Bu yetkiler ve siyaset anlayışı, toplumsal yapıda büyük bir yıkıma neden olmuştur. Artık mesele bir kişinin meselesi olmaktan çıkmıştır," şeklinde konuştu. Mitinge katılan binlerce kişi, Dervişoğlu'nun açıklamalarını alkışlarla karşıladı.
Miting boyunca İYİ Parti'nin geleceğe dair vizyonu ve politikaları da ele alınırken, katılımcılar milli birlik ve beraberlik mesajları verdi. Etkinlik, coşkulu anlara sahne oldu ve vatandaşlar tarafından büyük ilgi gördü.
Bayrak Mitingi, İYİ Parti'nin toplumsal sorunlara karşı duyarlılığının bir göstergesi olarak değerlendirilirken, Dervişoğlu'nun konuşmaları siyasi arenada geniş yankı buldu.

