Fenerbahçe'de 17 Oyuncu ile Yollar Ayrılıyor
Fenerbahçe, İsmail Kartal yönetiminde yeni sezon öncesi kadrosunu şekillendiriyor. 40 kişilik geniş kadroda 17 futbolcu ile vedalaşılması gündemde.
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına teknik direktör İsmail Kartal önderliğinde hız kesmeden devam ediyor. Sarı lacivertli ekip, kadrosuna kattığı yeni transferlerle birlikte futbolcu sayısını 40'a çıkardı. Bu durum, kulüpte bazı oyuncularla yolların ayrılmasını gündeme getirdi. Futbol komitesi tarafından alınan karara göre, toplamda 17 oyuncuyla yolların ayrılması planlanıyor. Bu değişiklikler, takımın kadro yapısını daha verimli hale getirmeyi hedefliyor. Fenerbahçe yönetimi, ayrılacak oyuncularla ilgili detaylı bir çalışma yürütüyor ve bu süreçte oyuncuların kariyerlerini en iyi şekilde yönlendirmeleri için yardımcı olmayı amaçlıyor.

