Dilek İmamoğlu Silivri'de Aile Dayanışma Ağı Buluşmasında Konuştu
Dilek Kaya İmamoğlu, Silivri'de düzenlenen Aile Dayanışma Ağı toplantısında, mağduriyetlerin birbiriyle yarıştığını ifade etti. İmamoğlu, yüzlerce insanın yaşadığı dramı dile getirdi.
19 Mart operasyonu mağdur yakınları tarafından oluşturulan Aile Dayanışma Ağı'nın 37. buluşmasında Dilek Kaya İmamoğlu, duygusal bir konuşma yaptı. İmamoğlu, “Hangi mağduriyeti anlatsak bir diğeri eksik kalıyor” diyerek, burada toplanan insanların hayatlarına yayılan büyük dramı vurguladı.
Silivri'de düzenlenen etkinlikte, mağdurların yaşadığı zorluklar ve bu zorlukların aileler üzerindeki etkileri ele alındı. Dilek Kaya İmamoğlu, konuşmasında toplumsal dayanışmanın önemine dikkat çekti ve bu tür buluşmaların mağdurlar için bir nefes alma imkanı sunduğunu belirtti.
Toplantıya katılan diğer konuşmacılar da benzer şekilde, yaşanan mağduriyetlerin unutulmaması gerektiğini ve bu süreçte dayanışmanın güçlendirici rolünü vurguladı. Aile Dayanışma Ağı'nın düzenlediği bu tür etkinliklerin devam edeceği ve mağdurların sesini duyurmaya yönelik çalışmaların sürdürüleceği açıklandı.

