50 TL'lik Lahmacun Satışıyla Dikkat Çeken Esnaf Konuştu: 'Yüzde 15 Kar Ediyorum'
Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun satışına gelen tepkilere esnaf Selahattin Yapalı'dan yanıt geldi. Yapalı, düşük fiyata rağmen kar ettiğini belirtti.
Sivas'ta lahmacun satışıyla gündem olan Selahattin Yapalı, 50 TL'lik lahmacun fiyatı üzerinden yapılan eleştirilere yanıt verdi. Yapalı, lahmacunun bu fiyata satılamayacağına dair yorumlara karşılık, satışlardan yüzde 15 kar ettiğini ifade etti. 'Ucuza satıyorum ama ben kar ediyorum' diyen Yapalı, iş modelinin sürdürülebilir olduğunu belirtti.
Selahattin Yapalı, düşük fiyat politikasının müşteri memnuniyetini artırdığını ve bu sayede daha fazla satış yaptığını dile getirdi. 'Amaç, kaliteli hizmeti uygun fiyata sunarak müşteri kitlesini genişletmek' diyen Yapalı, fiyatlandırma stratejisinin sektöre yeni bir soluk getirdiğini savundu.
Yapalı'nın açıklamaları, sosyal medyada geniş yankı uyandırırken, birçok kişi düşük fiyatların sektörde rekabeti artıracağını öne sürdü. Selahattin Yapalı ise fiyat politikasının uzun vadede etkilerini gözlemlemeye devam edeceklerini belirtti.

